Fleir - spordiklubi

RUS

Spordiklubi

 

 

Teenused
Treeningute graafik
Hinnad
Treenerid
Tulemused
Galerii
Treeneri soovitused
Kontakt
 
 
 
Shaping-klassik
Kõhutants
Aeroobika
Pilates
Hatha Jooga
Zumba

SHAPING - KLASSIK

üles

Shaping on individuaalne treeningusüsteem naistele, mille eesmärgiks on ilusa figuuri vormimine ning selle hoidmine heas vormis. Shapingu treening toimub alati videoprogrammi järgi, millel on erinevad raskusastmed (raskusastmeid on 5), ja treener määrab vastavalt inimese kehalisele ja füüsilisele võimele vastava raskusastme.

Treeningu eesmärgiks on avaldada mõju kõikidele olulistele lihasgruppidele ning neid maksimaalselt stimuleerida (treenida).

 

 

Treeneri ülesandeks on läbi viia treening koos sõnalise juhenduse ja harjutuste isikliku ettenäitamisega, osutades tähelepanu võimalikele vigadele, ning vastaval vajadusel need parandada.

Tähtis on hoida treeningu vältel vajalikku harjutuste sooritamise tempot ning õiget lihaspingutust.

Shapingu üheks oluliseks koostisosaks on antropomeetriline mõõtmine (33 parameetrit), ja andmete töötlemine unikaalse arvutiprogrammi abil, mille põhjal koostatakse edaspidine individuaalne treeningu ja toitumise programm.

Vastavalt järjepidevale treeningule, ning antropomeetrilisele mõõtmisele korrigeeritakse edaspidist treeninguprogrammi olenevalt sellest, millised on tulemused.

Treeninguprogrammiga saab igaüks kaasa soovituslikud tervisliku toitumise põhitõed, samuti ööpäevase valkude, rasvade ning süsivesikute tarbimisvajaduse määrad.

KÕHUTANTS

Kõhutants on suurepärane treening igale naisele: see on lõbus, loominguline ja kasulik ning aitab lõdvestuda ja veidikeseks eemalduda argielu stressist. Kõhutants on improvisatsiooniline tants, millel ei ole rangeid ega piiranguid. Tantsutunni eesmärk on õppida oma keha tundma hoopis uuest aspektist ning avastada enda jaoks mõnus liikumisvõimalus.

Kõhutantsuga tegelemisel on naise jaoks tohutult plusse: alates kehaplastilisuse ja -vabaduse, ning eelkõige puusade vabaduse saavutamisest (vaagnavöö on põhjamaalastel ju suhteliselt kinni) kuni lõdvestamisoskuse ja oma tantsu leidmiseni välja.

Rääkimata tervislikust aspektist, sellest, et kõhutants valmistab naist ette sünnituseks. Hiljem jälle aitab keha vormi taastada, õpetades loomuliku protsessiga kaasa minemist, oma keha tunnetamist ja sisemiste, ülipeente lihaste vabastamist.

AEROOBIKA

Mõiste aeroobika koondab endas igatsugust liiki liikumisaktiivsust, mis on tervistav ja figuuri arendav ning vormiv harjutuste kompleks.

HITMIX (High Intensity Training mix) trenn koosneb kahest erinevast osast:
1. osa lühike ja intensiivne
2. osa lihaseid trimmivate jõuharjutustega lõpus venitus.

Sooritades harjutusi erineva intensiivsusega kulutame rohkem energiat ja põletame ka rohkem rasvu.
Kõrgema intensiivsusega põletame kaloreid ja lihastreeninguga rasvu.
Lihastreeningul kasutame erinevaid tõhusaid abivahendeid, hantleid, gymsticke ja fitpalle.

PILATES

Pilates on ohutu harjutuste programm, mis võimaldab venitada ja tugevdada põhilised lihasgrupid, seejuures mitte unustades palju väiksemaid, nõrgemaid lihased.

Nagu iga teine kehaline koormus, arendab pilates lihastepainduvust, sidemete elastsust, jõudu, lihastevahelist ja lihasesisest kordinatsiooni, jõuvastupidavust. Pilates süsteemi harjutused võimaldavad minimaalse koormuse juures tugevdada lihaskorsetti, seejuures mitte suurendades lihas ümbermõõtu. Arendada painduvust ja tasakaalu, parandavad rühti.

Süsteem kannab oma looja nime Joseph H.Pilates.

HATHA JOOGA

Hatha Jooga käsitleb inimese füüsilist keha, see ei väsita vaid toniseerib lihaseid ja närve, varustades neid värske verega, treenib ja tugevdab siseelundeid, parandab hingamisrütmi, mõtlemisvõimet ja närvisüsteemi. Abivahenditena kasutame teraapiapalle, mis aitavad treenida süvalihaseid, venitused omakorda pikendavad lihaseid, säilitades ja suurendades lihaste liikuvust ja aitavad lõdvestuda. Kõik see hoiab Teie keha loomulikus seisundis ja terve.

ZUMBA

Zumba on Ladina-Ameerika tantsudest (merengue, salsa, samba, flamenco, tango ja reggaeton) inspireeritud lõbus, kaasakiskuv ja tõhus - lihtsa koreograafiaga tantsuline tund, kust ei puudu ka lihasharjutused. Zumbas treenid - nautides head muusikat - kogu keha. Eelnev tantsukogemus pole vajalik.

Spordiklubi «Fleir», Tallinn, Pinna 21, tel. 632 0827, +372 530 52 632, info@fleir.ee